Ik ken beide kanten van de tafel. Die van de opdrachtgever en die aan bureauzijde. Als de knoop doorgehakt moet worden bij campagnes, design, strategieën, tactieken, de juiste sfeer en toon, namen, logo’s, de tekst of vormgeving. Mijn objectieve, inhoudelijke blik is dan goud waard. Ik heb verder geen verborgen agenda, belang of oogkleppen.

Een trusted advisor dus. Discreet en integer. Nuchter kijkend zoals jullie doelgroep dat ook gaat doen, vanuit een open mind. De effecten en consequenties inschattend. Gepokt en gemazeld in zijn vak. Die complexe organisaties en decision making processen kent. Die niet alleen zijn mening geeft, maar ook een alternatief. Die resultaat boekt.

Professional corporate business

Ik ben begonnen bij Triple-A concerns als Ahold en DSM. Mijn laatste loondienst was het GHZiekenhuis. Opgeklommen van Junior account executive tot MT-lid en Hoofd Marketing en Communicatie. Daarna zelfstandig ondernemer en professional. Tot heden. Zie mijn opdrachtgevers door de jaren heen.

Mijn andere werk los van Veni-Vidi-Visie advisering, is binnen Buro Peetzen voor creatieve uitingen en campagnes (en facturatie-afzender):  www.peetzen.com

The more extensive a man’s knowledge of what has been done, the greater will be his power of knowing what to do (Benjamin Disraeli)

Nog twijfel?

Mail mij!

06 51 82 50 03

peter@venividivisie.nl